Algemene voorwaarden
Algemene voorwaarden
1. Tarieven en betaling
Total Footcare vermeldt alle tarieven van behandelingen en producten zichtbaar op de website en in de bookingswidget. De gemelde tarieven zijn inclusief 21% btw. Aanbiedingen zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt.
2. Afspraken
Afspraak annuleren? Laat het ons op tijd weten! Bij Total Footcare werken we op afspraak, zodat we iedereen de tijd en aandacht kunnen geven die nodig is. Kun je onverwacht toch niet komen? Geen probleem, dat kan gebeuren. Laat het ons dan alsjeblieft minstens 48 uur van tevoren weten via telefoon, e-mail of WhatsApp.
Als je later dan dat afzegt – bijvoorbeeld 24 uur van tevoren – dan rekenen we 50% van de kosten van je behandeling. Bij afzeggen op de dag zelf of als je niet komt opdagen zonder bericht, zijn we helaas genoodzaakt het volledige bedrag in rekening te brengen. Ook bij ziekte houden we deze regel aan, om onze planning werkbaar te houden en lege plekken te voorkomen. We hopen op je begrip. Als we op tijd weten dat je verhinderd bent, kunnen we iemand anders blij maken met jouw plek!
Indien de cliënt meer dan vijf minuten later dan de afgesproken tijd in de praktijk komt, mag Total Footcare de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele afgesproken honorarium berekenen.
Indien een onderdeel van een behandeling niet meer wenselijk is, zoals bijvoorbeeld gelnagellak of nagelreparatie, dient dit vooraf te zijn doorgegeven. De gereserveerde tijd voor een onderdeel zal anders worden doorberekend.
Bij verhindering van de afspraak door Total Footcare dient dit zo spoedig mogelijk en uiterlijk 24 uur van te voren aan de cliënt te worden doorgegeven.
Als er sprake is van overmacht, mits redelijk aantoonbaar kan Total Footcare besluiten om de gereserveerde tijd niet in rekening te brengen.
3. Diensten
Total Footcare zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en in overeenkomstig met de eisen van goed vakmanschap uitvoeren.
4. Aansprakelijkheid
Total Footcare kan niet aansprakelijk worden gehouden voor schade, van welke aard dan ook, die is ontstaan doordat cliënt onjuiste of onvolledige informatie heeft verstrekt over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding.
5. Garantie
Total Footcare geeft één week (zeven dagen) garantie op de behandeling en op de producten. Deze garantie komt te vervallen indien:
De cliënt de adviezen niet heeft opgevolgd.De cliënt de producten niet heeft gebruikt volgens de gebruiksaanwijzing.
Indien een cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen zeven dagen, schriftelijk worden gemeld aan Total Footcare.
Total Footcare dient de cliënt binnen zeven dagen na ontvangst van de schriftelijke klacht, een adequaat antwoord te geven. Indien de klacht gegrond is dan zal Total Footcare de behandeling opnieuw kosteloos verrichten zoals overeengekomen.
6. Schade
De cliënt is aansprakelijk voor toegebrachte schade aan het meubilair en/of apparatuur of producten van Total Footcare.